Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. zamówień i administracji
Mazurski Park Krajobrazowy poszukuje osoby na stanowisko Starszy specjalista ds. zamówień publicznych i administracji. Szczegóły ogłoszenia i dokumenty do pobrania z BIP Mazurskiego Parku Krajobrazowego:
Mazurski Park Krajobrazowy w Krutyni, Krutyń 66, 11-710 Piecki
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY:
Starszy specjalista ds. zamówień publicznych i administracji
w Mazurskim Parku Krajobrazowym w Krutyni
- Adres jednostki: Mazurski Park Krajobrazowy w Krutyni, Krutyń 66, 11-710 Piecki
- Określenie stanowiska: Starszy specjalista ds. zamówień publicznych i administracji
- Wymiar zatrudnienia: pełny etat
- Stanowisko urzędnicze poza Służbą Parku
- Wymagania na stanowisku:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie wyższe;
- co najmniej 3-letni staż pracy;
- doświadczenie zawodowe przy przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzeniu spraw administracyjnych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego;
- Znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, ustawy Kodeks cywilny;
- Umiejętność sporządzania umów cywilno-prawnych;
- Umiejętność organizacji pracy własnej;
- Umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Samodzielność, kreatywność, komunikatywność.
- Zakres obowiązków :
- przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
- sporządzanie planu zamówień publicznych;
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych;
- prowadzenie rejestru umów;
- bieżąca kontrola i analiza faktur;
- nadzór administracyjny i obsługa projektów zewnętrznych w tym o dofinansowanych ze środków UE;
- tworzenie dokumentów dotyczących spraw administracyjnych w jednostce, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- współdziałanie z innymi stanowiskami pracy w zakresie wykonywanych zadań;
- sporządzanie sprawozdań m.in.: GUS, UZP;
- przygotowywanie projektów regulaminów i zarządzeń;
- obsługa poczty elektronicznej oraz BIP i ePUAP i innych systemów służących do zamówień publicznych;
- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwizacji;
- planowanie, przygotowanie i organizowanie zaopatrzenia jednostki w niezbędne materiały i urządzenia;
- prowadzenie dokumentacji i ewidencji dotyczącej użytkowanych budynków.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy (zakres czynności z adnotacją pracodawcy potwierdzającą okres zatrudnienia na danym stanowisku pracy, zaświadczenie, pisemne referencje z poprzednich miejsc pracy),
- oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie.
- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Mazurskim Parku Krajobrazowym w Krutyni – wzór dostępny na BIP Mazurskiego w zakładce „Nabór”
Wymagane dokumenty aplikacyjne, umieszczone w kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko pracy Starszy specjalista ds. zamówień publicznych i administracji w Mazurskim Parku Krajobrazowym w Krutyni”, należy składać osobiście w siedzibie Mazurskiego Parku Krajobrazowego w Krutyni, Krutyń 66, 11-710 Piecki lub przesłać pocztą na adres: Mazurski Park Krajobrazowy w Krutyni, Krutyń 66, 11-710 Piecki w terminie do dnia 31.08.2022 r. do godziny 15.00. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne o terminie i miejscu przeprowadzenia testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie w dniu 1.09.2022 r. do godz. 12:00.
Dokumenty aplikacyjne (życiorys, list motywacyjny) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).”
INFORMACJA O DOSTĘPNOŚCI ARCHITEKTONICZNEJ BUDYNKU SIEDZIBY PARKU
Do budynku siedziby Parku prowadzą dwa wejścia – jedno z nich (od tyłu budynku) jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Budynek składa się z dwóch kondygnacji, nie posiada windy. Dla osób niepełnosprawnych dostępny jest tylko parter budynku, gdzie znajduje się część pomieszczeń administracyjnych. Miejsce pracy znajduje się na piętrze – utrudniony dostęp dla osób z ograniczeniem ruchu. Wejście nie jest zabezpieczone bramkami. Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w języku Braille’a, oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Nie ma możliwości skorzystania z usług tłumacza migowego na miejscu.
Dyrektor
Mazurskiego Parku Krajobrazowego
/-/
Krzysztof Wittbrodt